مصاحبه آرشیو خبر ها
تمام توانم را برای یووه و ایتالیا می گذارم

تمام توانم را برای یووه و ایتالیا می گذارم

سیمونه زاتزا، تنها مهاجم ایتالیایی باشگاه یوونتوس در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا، از اولین اسکودتوی خود و گل بسیار حساسش برابر ناپولی سخن گفت:

 

ما با اختلاف فاحشی قهرمان شدیم، اما آن گل (گل پیروزی بخش او در مقابل ناپولی) به ما اجازه داد تا ناپولی را کنار بزنیم. آن از نظر روانی به مانند ضربه چکشی برایشان بود و برای ما به مانند یک شارژر روحیه بود.
من اولین اسکودتو ام را اینجا بدست اورده ام و می توانم بگویم که فصل مثبتی بود. نه افسوسی دارم و نه پشیمانی ای. وقتی به بازی می روم، جدا از کارت قرمزم در مقابل جنوا، همیشه تمام توانم را گذاشته و به نظرم خوب عمل کردم. حالا امیدوارم که بیشتر و بیشتر اینجا در یووه بازی کنم، هرچند واضح است که با وجود چنین هم تیمی های قدرتمندی، پیدا کردن فضا دشوار می باشد.
با تمرین کردن کنار قهرمانان پیشرفت کردن آسان تر می شود. یاد گرفتم که از پای راستم بهتر استفاده کنم، در سیستم دو مهاجمه بازی کنم و صبورتر باشم.
هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت از لحاظ تکنیکی دارم و باید یاد بگیرم که بهتر احساساتم را کنم.

 

شماره هفت یووه و ایتالیا نیز یکی از کاندیداهای اولیه برای بودن در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2016 می باشد:

 

امیدوارم که بخشی از گروهی باشم که به یورو می رود، زیرا در ماجراجویی دو ساله ای (با آنها) بوده ام که بسیار پیشرفت کردیم، حتی با وجود اینکه دیدار دوستانه آخرمان در مقابل آلمان نواقصمان را نشان داد.
تیم خوبی داریم و تمام آنچه در توان داریم خواهیم گذاشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: